دانلودطرح جابر درمورد رد پای حیوانات

طرح جابر درمورد رد پای حیوانات

0 2.8k
دانلودطرح جابر درمورد رد پای حیوانات
نام فایل: طرح جابر درمورد رد پای حیوانات
فرمت فایل word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل 20 صفحه
شرح مختصری از فایل به همراه مهم ترین سر فصل ها:
1-تحقیق زمینه ای طرح جابر با موضوع رد پای حیوانات

2-بیان مسئله در طرح جابربن حیوانات

3-تعاریف و اصطلاحات طرح جابربن حیوانات

4-عنوان بکار رفته در طرح جابربن حیوانات

5-نتیجه گیری ها در جابر حیوانات

6-منابع و ماخذ در طرح جابر حیوانات

7-سپاس گذاری در طرح جابر حیوانات

8-دفتر کارنمای طرح جابربن حیان حیوانات

9-پوستر ها و تصاویر مهم در طرح جابر حیوانات

قسمتی از توضیحات فایل

ردیابی، همان دنبال کردن هرگونه نشان باقی مانده از حیوانات است. مهارت و فنون ردیابی به شما کمک می کند تا بتوانید به اندازه لازم و کافی به محل زندگی و یا تغذیه حیوانات نزدیک شده و آنها را شکار کنید. اگر قرار باشد آموزش ردیابی به صورت حرفه ای دنبال شود سالها تحقیق و ممارست می طلبد. اما هر کسی می تواند با یاد گیری و شناخت اصول اولیه نسبت به نحوه ردیابی و زندگی جانوران آگاه تر شود. به علاوه نیازی به ورود به دنیای وحش جهت یادگیری فن ردیابی نیست. در واقع اکثر مهارتهای اصلی و اولیه را می توان در حیاط منزل و یا پارک ها آموخت

چهار الگوی گام برداری مشخص وجود دارد که یادگیری آن ها برای شناخت و ربط دادن آن به خانواده ای از جانوران الزامی است. می ماند.

1-گام برداری مورب :جانورانی همچون گربه سانان ، سگ سانان و سم دارها ، پاهای جلو و عقب خلاف جهت هم را به طور همزمان بلند می کنند و بعد جفت بعدی را بلند می کنند. چنین حرکتی ردپایی شطرنجی از خود به جای می گذارد. در سرعت های بالاتر این گام برداری مورب معمولا در الگویی به صورت یورتمه و چهار نعل رفتن برجای می ماند.

2-گام برداری نالوطی :خانواده راسو سانان وبه استثنای اسکانک ، گور کن ، دله با این الگو حرکت می کنند. به صورت بخیه ای جست و خیز می کنند. بدین ترتیب که ابتدا پاهای جلوی آنها به زمین می رسند و سپس پاهای عقبی درست پشت سر پاهای جلویی فرود می آیند . این الگوی گام برداری نالوطی اکثر اوقات صرفنظر از سرعت رعایت می شود البته گام ها بلند تر می شود به این معنی که زمانیکه جانور عجله دارد پرش ها بلند تر می شود.




4,000 تومان