9,000 تومان
  • فروشنده : tarhejaber

  • کد فایل : 5656
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 2531
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلودطرح جابر باموضوع آلودگی صوتی

طرح جابر باموضوع آلودگی صوتی

0 2.5k
دانلودطرح جابر باموضوع آلودگی صوتی
نام فایل:طرح جابر باموضوع آلودگی صوتی
فرمت فایل:ورد قابل ویرایش
این مجموعه شامل:

دانلود از سایت درسی فایل, دانلود طرح جابر, دانلود طرح جابر آلودگی صوتی, دانلود طرح جابر از سایت درسی فایل, دانلود طرح جابر درباره آلودگی صوتی با فرمت ورد, دانلود طرح جابربن حیان, دانلود طرح جابربن حیان از آلودگی صوتی, دانلود طرح جابربن حیان از سایت درسی فایل, دانلود طرح جابربن حیان در مورد آلودگی صوتی, دانلود فایل با فرمت ورد, درسی فایل, طرح جابر, طرح جابر تکمیل شده, طرح جابر

طرح جابر الودگی صوتی

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

شرح مختصر فایل

این مجموعه شامل:

  • عکس جابربن حیان در مورد آلودگی صوتی
  • مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان آلودگی صوتی
  • نتیجه گیری درباره طرح جابربن حیان آلودگی صوتی
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

 

قسمتی از این مجموعه

عکس جابربن حیان در مورد آلودگی صوتی
مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان آلودگی صوتی
نتیجه گیری درباره طرح جابربن حیان آلودگی صوتی
این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.
قسمتی از این مجموعه
منظور از آلودگی صوتی امواج ناخواسته‌ای است که در شرایط مکانی و زمانی ویژه بر فعالیت موجودات زنده به ویژه انسان تاثیر گذاشته و می‌تواند عوارض متعدد جسمی و روحی و علی‌الخصوص اهتلال در اعصاب شنوایی را حاصل شود.
واحد اندازه‌گیری آلودگی صوتی «دسی بل» است و آستانه تحمل گوش انسان در حدود ۱۳۰ دسی‌بل است.[۱] انتشار صدا بسته به اینکه در محیط باز یا بسته صورت پذیرد رفتار متفاوتی دارد.
در یک محیط باز امواج صوتی بدون برخورد به مانع روند انتشار را تا مرز تباهی ادامه می‌دهند. شرایط محیطی تاثیر غیر قابل انکاری در چگونگی انتشار صدا دارد.
گرچه انسان به سرو صدا عادت کرده ولی در حقیقت آلودگی صوتی یک عامل خستگی بوده و ظرفیت کار انسان را چه در مشاغل فکری و چه در شغل‌های بدنی و ساده کاهش می‌دهد آلودگی صوتی روی وضع روانی و روحی شخص اثر کرده، باعث اشکال در تطابق یافتن انسان با محیط کار وحتی اجتماعی و خانواده می‌شود.
که نتیجه آن کاهش بازده کار می‌باشد. در صورتی که مدت در معرض آلودگی صوتی قرار گرفتن افزایش پیدا کند، می‌تواند موجب کاهش قدرت شنوایی شود و همچنین خظر ابتلابه امراض قلبی-عروقی را افزایش دهد.

9,000 تومان