دانلود تحقیق درمورد اطلاعات علمي و فن‎آوري زلزله

دانلود تحقیق درمورد اطلاعات علمي و فن‎آوري زلزله

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد اطلاعات علمي و فن‎آوري زلزله

با دانلود تحقیق در مورد اطلاعات علمي و فن‎آوري زلزله در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اطلاعات علمي و فن‎آوري زلزله را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اطلاعات علمي و فن‎آوري زلزله ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اطلاعات علمي و فن‎آوري زلزله

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

در موقعيت كنوني با توجه به تحول فنآوري جديد و سرعت گرفتن "خط مشي (فضاي) باز و اصلاحات" و نيز ساختار اقتصادي قوي در چين, ضرورت رفع نيازهاي موجود در توسعه مطالعات زلزله, و پيشگيري و كاهش خطرات زلزله اجتنابناپذير است, و همه اينها امروزه در گرو كار اطلاعرساني علمي و فنآوردي زلزله با يك مفهوم نوين است.

براي تبديل خدمات سنتي اطلاعرساني علمي و فنآوردي به خدمات پيشرفتهاي كه با پيشرفت جامعة اطلاعاتي همخوان باشد, قوانين, محتوا و فرمت اين خدمات نيز بايد تغيير كند و دستخوش اصلاح اساسي گردد, به نحوي كه پاسخگوي نيازهاي توسعهاي لرزه شناختي, مصونيت از زلزله و كاهش خطرات آن باشد.مشهور است كه, توليد, جمعآوري , پردازش , ذخيره و انتشار محصولات اطلاعاتي, همچون هر محصول مادي, مدرنيزه شده و در اين محصولات مقياس وسيعي در تمامي كشورهاي صنعتي توليد گرديده است.

در زمان ما, جامعه بينالمللي به توسعه صنعت اطلاعات توجه بسياري ميكند و تمامي اقدامات حكايت از اين دارد كه اطلاعات به توسعه جامعه, اقتصاد, علم و فنآوري منجر ميگردد. از زمان اتخاذ "خط مشي آزادي و اصلاحات" در چين, و به منظور همخواني با كاربرد "نوسازيهاي چهارگانه", فراخواني با گسترة ملي براي سرعت بخشيدن به صنعت سوم اعلام شده است كه منابع اطلاعاتي در حال توسعه در بستر آن مطرح ميگردد و بنابراين در تمامي بخشهاي كشور, به كار اطلاعرساني اولويت داده ميشود.

 

 

 

لرزه شناسي در چين:

در دهة 1990, مسئله لرزهشناسي در چين وارد مرحلة مهمي گرديد. دولت از تمامي سازمانهاي لرزهشناسي خواست كه با رديابي بموقع محلهاي زلزلهخيز و پيشبيني زلزلههاي مخرب, خطرات زلزله را به حداقل برسانند. بعلاوه, بر گسترش استفادة از پيشرفتهاي علمي و فنآوردي لرزهشناختي در راستاي سازندگي اقتصاد ملي و توسعه اجتماعي تأكيد ميگردد.

پس در چنين شرايطي, كار اصلي اطلاعرساني علمي و فنآوردي لرزهشناسي, فراهم نمودن خدمات اطلاعرساني براي توسعة كار لرزهشناسي در چين امروز ميباشد.

علم اطلاعرساني, رشته كاملاً جديدي ميباشد و در تعريف "اطلاعات", تفاوت عقايد بسيار است. اين مقاله, قصد ندارد كه به تحقيق دربارة تعريف اطلاعات بپردازد؛ اما نويسنده بر ويژگيهاي اطلاعات كه دانش مشخص, ارتباطات, و كارآيي ميباشد, تأكيد ميكند.

در اين مقاله, بيشتر دربارة اطلاعات علمي و فنآوردي لرزهشناسي – يعني يك نظام دانش, با محتواي مطالعات زلزله و منابع مرتبط با آن, به طور منظم و داراي يك فرمت نظاممند – بحث ميشود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر