دانلود تحقیق درمورد ورزش معلولین

دانلود تحقیق درمورد ورزش معلولین

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ورزش معلولین

با دانلود تحقیق در مورد ورزش معلولین در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ورزش معلولین را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ورزش معلولین ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ورزش معلولین

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

ورزش معلولين

نياز به ورزش وتأثير سلامتي آن در افراد معلول بسيار بيشتر از افراد سالم احساس مي شود . ورزش معلول را به سطح جامعه مي كشاند و آنان را مستقل مي سازد ، امروزه افراد معلول در سطح وسيعي در فعاليتهاي اجتماعي و مسابقات شركت دارند و هويت خود را به جامعه شناسانده اند.

تاريخچه ورزش معلولين جهان

هم اكنون 100 سال از ابداع ورزشهاي معلولين گذشته است. قرن 18 و 19 ميلادي زماني بود كه تأثير ورزش در سلامت معلولين كاملاً شناخته شده بود . بعد از جنگ جهاني اول فيزيوتراپي و ورزش درماني به اندازه اورتوپدي و جراحي مهم شده بودند .

 

ورزش معلولین


اسکی معلولین

آیا برایتان جالب نیست بدانید افراد معلول و آنهایی که از مشکلات جسمی رنج می برند هم ورزشهایی جهانی دارند و در سطح توانایی خودشان به رقابت می پردازند.


رقابتهای این افراد در سطح بین المللی با نام "رقابتهای پارالیمپیک (
Paralympics)" برگزار میشود و مخصوص کسانیست که ناتوانیهای جسمی دارند.

رقابتهای پارالیمپیک چیست؟
رقابتهای پارالیمپیک بازیهایی است برای ورزشکاران برجسته و مستعدی که قادر نیستند همانند سایر ورشکاران در شرایطی معمولی به رقابت بپردازند. این بازیها همانند رقابتهای عادی المپیک و غالبا" در همان شهر یا کشوری که این بازیها انجام میشود، هر 4 سال یک باربرگزار میگردد. آنهایی که در این رقابتها شرکت میکنند بر اساس نوع ناتوانی جسمی و معلولیتشان دسته بندی می شوند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر