دانلود تحقیق درمورد حافظه

دانلود تحقیق درمورد حافظه

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد حافظه

با دانلود تحقیق در مورد حافظه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حافظه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حافظه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حافظه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

مقداري زيادي از كارها به داخل زير سيستم مديرت حافظه در سريهاي  كرنل l inux.2.5  منتقل شده است و نسبت به              تا (سيستم حافظه مجالس ) حالت پايداري بيشتري را در تنوعات زيادي از پارمان كاري دارد. و همچنين بيشتر مسائل مقياس پذيري حل شده و منجر به عملكرد بيشتر mamgement    memory   بر روي ماشينهاي بزرگبر ( با ram بيش از 1GB  يا داراي بيش از يك praccassor  يا هر دو ) شده است. بعضي از اين تغييرات براي ماشينها ي كوچك نيز سودمند است و در سريهاي كرنل 2..4  تقسيمات اصلي linux  به طور گسترده‌اي از كرنل mainline  بخصوص از محيط   um  منشعب شده است.

اين مسئله باعث به وجود آمدن مداوم مسائلي و تلاش مضاعف به هدر رفته در ويژگيهاي پياده سازي مي‌شود سريهاي 2.5     گشته ( در آنها هم هست ). سريهاي 2.4  تحت مديريت  andrew   morton  است كه بنيان مستحكم براي پيشرفتهاي آتي فراهم مي‌آورد. و همچنين پتانسيل بيشتري براي كار مشترك بيشتر ، اين مقدار در صورت تغييرات كه در سيستم 1inux    um    بهاي 2.5  صورت گرفته است كه به طور قابل ملاحظه‌اي ماشينهاي بزرگبر را فشرده مي‌كند      مي‌كند و همچنين تغييراتي كه براي آينده         مي‌شوند را در بر مي‌گيرد كه بيشتر آنها در حال حاضر به عنوان قطعات جدا موچود مي‌شوند ماشينهاي بزرگبر همچنين بايد از عهدة تعداد زيادي از فعاليتهاي همزمان بر آيند كه منظور من حد تا مي‌باشد. به منظور سادگي و صراحت و اختيار ما ، ماشين l A 32  با mode   PAE  با طرح حافظه فرمان را در اين مقاله در نظر مي‌گيريم اين محاسبات بر روي يك سيستم 16-cpu   numa-o  

(                   )                         گرفته است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر