دانلود تحقیق درمورد CPFR

دانلود تحقیق درمورد CPFR

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد CPFR

با دانلود تحقیق در مورد CPFR در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق CPFR را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق CPFR ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد CPFR

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

از CPFR  براي ارتقا قابليت زنجيره عرضه، نظر كلي بر مفاهيم ، شاخصها و تحقق اين قبيل شاخصها و عملكردها و راه حل هاي موجوداستفاده مي شود.

    خلاصه:

مردم با اين نظر موافق هستند كه اينترنت براي ادغام و كنترل زنجيره عرضه امروزه بسيار مهم است ، بسياري از شركتها خودشان سايت دارند، هر چند ، هنوز هم بسياري از آنها واقعا نمي دانند كه اينترنت چه مزايايي براي فرآيندها و عملكردهاي آنها دارد . در راستاي طرح هاي مشاركتي ، پيش بيني ها و تكميل اين قبيل طرح ها (CPFR ) شركتها مي توانند قابليت و توانايي خود را از طريق تقاضاي مشاركت و مطلع بودن از زنجيره تقاضاي دوستان و همكاران خود ارتقا دهند . با توجه به CPFR، اعضا زنجيره عرضه مي تواند براي تحقق كل زنجيره قابل توليد با توجه به زمانهاي مقرر مشاركت دانسته باشند. در اين حالت به گروههاي ديگر كمك مي كنند كه بهتر بتواند تقاضاها را پيش بيني كنند ، و برنامه هاي مربوط به توليد را  به راحتي طراحي كنند، و در نتيجه در بخش توزيع و دريافت مواد به راحتي مشاركت دارند. تحقق CPFR هر چند كاري ساده و پيش پا افتاده نيست. اين مقاله ، مهمترين مفاهيم، و استراتژي 9 مرحله اي تحقق فرآيندها و توصيف مشكلاتي كه در تحقق CPFR و در نتيجه نتايج عملي و راه حلهاي موجود در سطح بازار را مورد ارزيابي و بررسي قرار مي دهد.

لغات كليدي، طرحهاي مشاركتي ، پيش بيني و تكميل عملكردها CPFR ، مديريت زنجيره عرضه.

1.    مقدمه:

شركتها مي توانند سطح انعطاف پذيري را افزايش دهند و سطح مربوط به صورت موجودي را كاهش دهند، و از طريق برقراري ارتباط نزديك با همكاران خود در بخش زنجيره عرضه فروش و خدمات كامپيوتري را افزايش دهند . اين قبيل عملكردها بر پايه طرحهاي مشاركتي، پيش بيني فرايند تكميل عملكردها مطرح مي شود و استراتژي اخير تجاري توسط شركتها به منظور يافتن بهترين راه براي به حداقل رساندن هزينه ها و ارتقا قابليت شركتها استفاده مي شود.

اخيراًَ ، اطلاعات بسيار كمي در بين شركتها در بين يك زنجيره رد و بدل مي شود. اين مسئله اساساً ممكن است به خاطر عدم صحت در تقسيم و ارائه دادهاي الكترونيكي صورت مي گيرد، و يا ممكن است از طريق ايميل و فاكس نيز انجام بگيرد. اين روزها، هر چند، با استفاده بسيار زياد از اينترنت ، ادغام شركتها راحتتر، ارزانتر و موثقتر( مطمئن تر) انجام مي شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر