دانلود تحقیق درمورد راز زبان آفتاب پرست

دانلود تحقیق درمورد راز زبان آفتاب پرست

0 2k
دانلود تحقیق درمورد راز زبان آفتاب پرست

با دانلود تحقیق در مورد راز زبان آفتاب پرست در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق راز زبان آفتاب پرست را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق راز زبان آفتاب پرست ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد راز زبان آفتاب پرست

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

چسبناك بودن سطح زبا ن آفتاب پرست و داشتن فررفتگي ها و برآمدگي هاي فراوان ، آن را به يكي از كارامدترين ابزارهاي شكار تبديل كرده است . اما اين امكانات فقط براي شكار جانوران كوچكي مانند حشرات كارايي دارند . حال آن كه بارها ديده شده است آفتاب پرست ها از جانوران بزرگتري مانند سوسمارها و پرندگان كوچك نيز تغذيه مي كنند .

 

آفتاب پرست براي به دام انداختن چنين شكار هايي ، به زبان بسيار بزرگي نياز دارد كه سطح گسترده اي نيز داشته باشد . چنين زباني دست كم از سر خود جانور بزرگتر خواهد بود . چگونه آفتاب پرست با همين زبان نه چندان بزرگ و گسترده خود ، اين شكارهاي بزرگ را به دام مي اندازد ؟

آنتوني هرل و همكارانش براي پي بردن به راز زبان آفتاب پرست با زير نظر گرفتن تعدادي آفتاب پرست از مراحل شكار آن ها فيلم برداري كردند . دوربين فيلم برداري آنان سرعت زيادي داشت . از اين رو ، آنان توانستند تغييرات شكل زبان را در جريان به دام انداختن شكار مشاهده كنند . درست چند ميلي ثانيه پيش از تماس زبان با شكار ، انتهاي اين اندام به درون فرورفتگي پيدا مي كند و ساختار فنجان مانندي مي سازد كه شكار را به درون خود مي مكد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر