دانلود تحقیق درمورد بیمه

دانلود تحقیق درمورد بیمه

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد بیمه

با دانلود تحقیق در مورد بیمه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بیمه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بیمه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بیمه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قسمتی از فایل:

بیمه

(بیمه ) عقدى است که به موجب آن ، یک طرف تعهد مى کند در ازاء پرداخت وجه یا وجوهى از طرف دیگر، در صورت وقوع یا بروز حادثه خسارت وارده بر او را جبران نموده یا وجه معینى بپردازد.

متعهد را (بیمه گر)، طرف تعهد را (بیمه گذار)، وجهى را که بیمه گذار به بیمه گر مى پردازد (حق بیمه ) و آنچه را که بیمه مى شود (موضوع بیمه ) نامند. 

 

      اهمیّت بیمه

بیمه یکى از نیازهاى اساسى جامعه امروزى است . حوادث و خسارت هاى جانى و مالى ، موضوعى همگانى و جهانى است . مرگ ناگهانى ، از کار افتادگى ، بیمارى ، بیکارى ، آتش سوزى ، سیل ، طوفان ، غرق شدن ، حوادث مربوط به حمل و نقل و خسارات مالى ناشى از آن و... به اختیارات شخصى و حرفه اى ، وابسته نیست . در هر لحظه ممکن است حادثه اى روى دهد و قربانى بگیرد و فرد یا افراد قربانى را از جنبه اقتصادى و کارایى ، دچار آسیب کند. چنین واقعیتى اقتضا مى کند که بیمه به عنوان نیازى اساسى و در سطحى گسترده در جامعه انسانى و در حد ضرورت هاى زندگى به کار گرفته شود.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر