دانلود تحقیق درمورد تاريخچه و تعريف كارتهاي DVB

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه و تعريف كارتهاي DVB

0 2k
دانلود تحقیق درمورد تاريخچه و تعريف كارتهاي DVB

با دانلود تحقیق در مورد تاريخچه و تعريف كارتهاي DVB در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاريخچه و تعريف كارتهاي DVB را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاريخچه و تعريف كارتهاي DVB ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاريخچه و تعريف كارتهاي DVB

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

شايد تا به حال اصطلاح كارت ماهواره يا كارت Receiver به گوشتان نخورده باشد يا شايد هم شنيده باشيد اما اطلاعات دقيقي از آن نداشته باشيد. بله , تعجب نكنيد كارت Receiver يك قطعه سخت افزاریست كه روي كامپيوتر بسته مي شود وبه وسيله آن ميتوان كار Receiver ها را انجام داد(البته با وجود Dish و.( LNB اختراع جالبيست و اگر بدانيد كه الآن در ايران فروخته مي شود ، حتما تعجب مي كنيد.البته اين كارت در اروپا خيلي وقت است كه ساخته شده، اما در ايران تقريبا تازگي دارد وبسياري از وجود آن بي خبرند.

اصطلاح كارت ماهواره يا كارت Receiver هم در ايران جا اٿتاده است و اصطلاح صحيح آن DVB Card است كه مخفف DVB كلمه Digital Video Broadcasting است و از اين به بعد جهت تشخيص اين كارت ها از Receiver هاي خانگي از اين كارت ها با اسم كارت DVB و از Receiver هاي متداول با اسم دستگاه Receiver نام خواهيم برد.


...
و اما ويژگي هاي اين كارت ها:


-1
اين كارت ها دو نوعند:


-
يك نوع آن ها اين قابليت را دارد كه خشاب (Cam) به آن بخورد و به خشاب آن هم كارتي وارد مي شود كه مي توان با آن كانال هاي كارتي را (بسته به نوع خشاب و كارت ورودي) باز كرد.


يك نوع ديگر آن ها اصلا خشاب خور نيست.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر