دانلود تحقیق درمورد REAL_TIME

دانلود تحقیق درمورد REAL_TIME

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد REAL_TIME

با دانلود تحقیق در مورد REAL_TIME در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق REAL_TIME را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق REAL_TIME ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد REAL_TIME

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه : در سالهاي اخير ، يك درخواست براي سيستم‌هاي REAL_TIME  كه مي‌‌تواند حجم گسترده‌‌‌اي از داده‌‌هاي به اشتراك گذاشته شده را دستكاري كند ، به يك امر حتمي و لازم در سيستم‌‌هاي REAL_TIME Data BASE  RTDBS به عنوان يك زمينة تحقيقي تبديل شده است . اين مقاله بر روي مسئلة زمان‌بندي QUERY ها در RTDBS ها متمركز شده است .

ما الگوريتم جديدي به نام Priority Adaptation Query Reource Scheduling PAQRS  براي اداره كردن كارهاي Multi Class Query  و Single Class Query    را  معرفي و ارزيابي مي‌كنيم . هدف عمدة الگوريتم به حداقل رساندن تعداد Deadline  هاي از دست داده شده است و در عين حال اطمينان پيدا كردن از اينكه dead line  هاي از دست داده شده در بين كلاسهاي متفاوت مربوط به يك توزيع اجرايي از دست دادن پخش شده باشد . اين منظور با تعديل پوياي پذيرش ورودي ، تخصيص حافظه و سياست‌هاي اعمال اولويت بر طبق پيكربندي منبع معني آن و خصوصيات كلي كار بدست مي‌آيد . يك سري از آزمايشات نشان داده‌اند كه PAQRS براي زمان‌بندي Query  هاي Real _Time بسيار مؤثر هستند .

معرفي : در تعدادي از Data Base application  هاي پديداري شامل ـ كنترل پرواز ، مديريت شبكه و اتوماسيون كارخانه ـ بايد تعداد زيادي از داده‌هاي به اشتراك گذاشته شده به يك روش به هنگام دستكاري شوند . به صورت مخصوص‌‌ تري ،‌اين application  ها ممكن است كه transaction  ها و Query  هايي توليد كنند كه بايد تا Dead line  هاي مشخصي انجام شوند تا نتايج كاملي ( يا اصلاً نتيجه‌اي ) را در برداشته باشند

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر