8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36397
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2273

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ابزارهاي امنيت ايميل

دانلود تحقیق درمورد ابزارهاي امنيت ايميل

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد ابزارهاي امنيت ايميل

با دانلود تحقیق در مورد ابزارهاي امنيت ايميل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ابزارهاي امنيت ايميل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ابزارهاي امنيت ايميل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ابزارهاي امنيت ايميل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

ابزارهاي امنيت ايميل از قبيل، IronPort C-Series وMirapoint Message Server M-Series نه تنها مي‌توانند با کوتاه کردن دست اسپم‌ها موجب صرفه‌جويي در وقت کاربران شوند، بلکه مي‌توانند همه مسايل امنيتي ديگر را نيز مدنظر قرار دهند. اين ابزارها در نسخه‌هاي متعدد قابل دستيابي هستند و براي سازمان‌هاي متوسط تا بزرگ با ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ کاربر طراحي شده‌اند. قيمت اين ابزارها بسته به مشخصات و ظرفيت‌هاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري شما تعيين مي‌شود، اما کارکرد براي همه نسخه‌ها يکسان است.

همچنين هر دو راه‌کار قابليت ناديده گرفتن درصد بالايي از اسپم، حتي قبل از دستيابي به فيلتر ضداسپم را دارند. IronPort اين کارکرد راReputation Filters مي‌نامد و Mirapoint آن را MailHurdle نام‌گذاري کرده است. هر چند که اين دو رويکرد تا حدودي متفاوت هستند، اما هر دو، اسپم‌ها را با بررسي آدرس IP مبدا پيغام‌هاي وارد شده حذف مي‌کنند. نه تنها اين حجم کلي پيغام را به ميزان ۴۰ تا ۷۰ درصد کاهش مي‌دهد، بلکه مي‌تواند براي سازمان‌هايي که نيازمند نگهداري تمامي ايميل‌هاي وارد شده هستند، بسيار مفيد باشد، چون اسپم هرگز توسط سرور ميل ورودي پذيرفته نمي‌شود؛ نيازي نيست که آرشيو شود، اين مهم تاثير بسيار زيادي بر ميزان داده‌اي که بايد نگهداري شود، مي‌گذارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر