دانلود مقاله صادرات ميوه و تره‌بار

دانلود مقاله صادرات ميوه و تره‌بار

0 1.8k
دانلود مقاله صادرات ميوه و تره‌بار

با دانلود مقاله در مورد صادرات ميوه و تره‌بار در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله صادرات ميوه و تره‌بار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله صادرات ميوه و تره‌بار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد صادرات ميوه و تره‌بار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 صادرات ميوه و تره‌بار

امكان سرمايه‌گذاري براي نوين‌سازي توليد آنها را

فراهم مي‌سازد

 

 

 

اشاره؛

         توليد و تجارت، دو بازوي قوي توسعه پايدار اقتصادي است كه با برنامه‌ريزي علمي و جامع و با نگاه به رويكردهاي جهاني مي‌تواند سرانجامي موفقيت‌آميز داشته باشد.

مطالعه دقيق روي اقليم‌ها، شرايط آب و هوايي، خاك، تجهيزات و فناوري موجود و قابل حصول و استعدادهاي نيروي انساني، زمينه‌هايي را در فعاليت‌هاي اقتصادي پويا و با بازده مناسب پيش رو قرار مي‌دهد كه مي‌تواند براي سال‌ها درآمد ارزي، رشد توليد ملي و اشتغال كافي را تضمين كند.

         بخش كشاورزي بدون توجه به مطالعات لازم در خصوص توانمندي‌ها، استعدادهاي بالقوه و بالفعل، روند تقاضاي بازارهاي جهاني و برنامه‌ريزي مناسب و جامع نمي‌تواند به توليد محصولات قابل رقابت در عرصه بين‌المللي نايل آيد و در نهايت ورشكستگي كشاورزان، نابودي اين بخش و مهاجرت‌هاي بي‌رويه به شهرها و اشتغال كاذب را به دنبال خواهد داشت. از اين رو مطالعه جامع در اين زمينه و تدوين برنامه‌اي همه‌جانبه براي بهره‌گيري از مزيت‌هاي نسبي موجود و قابل خلق در بخش كشاورزي ضروري است.

         در خصوص مزيت‌هاي توليد و تجارت محصولات باغي و جاليزي ايران و مشكلات فراروي اين بخش، خبرنگار نشريه «بررسي‌هاي بازرگاني» با آقاي دكتر حميد برادران شركا، رييس دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه طلاطبايي گفت‌وگويي دارد كه با هم مي‌خوانيم.


4,000 تومان