دانلود مقاله واحد بهداشت محيط و حرفه اي

دانلود مقاله واحد بهداشت محيط و حرفه اي

0 2.4k
دانلود مقاله واحد بهداشت محيط و حرفه اي

با دانلود مقاله در مورد واحد بهداشت محيط و حرفه اي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله واحد بهداشت محيط و حرفه اي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله واحد بهداشت محيط و حرفه اي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد واحد بهداشت محيط و حرفه اي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 واحد بهداشت محيط و حرفه اي شبکه  چندين سال قبل از  تاسيس شبکه بهداشت بوانات  شروع به کار نموده و فعاليتهاي مربوطه را پيگيري مي نمايد  . حفظ تندرستي و رهايي از رنج و بيماري يکي از مهمترين مسايلي است که همواره در طول تاريخ ، فکر بشر را به خود مشغول نموده است و با پيشرفت علم و شناختن عوامل بيماريزا و تأثير آن بر تندرستي ، انسان آموخت که بايد در محيطي پاکيزه و سالم زندگي کند و محيط زندگي خود را از آلودگي پاک سازد و از آنچه سلامت را به خطر مي اندازد اجتناب نمايد . همچنين دريافت ، تحقق ايجاد يک محيط سالم و پاکيزه جز با بهره گيري از همه ظرفيت ها ، انديشه ها و افکار مختلف ميسر نخواهد شد .

 

الف ) بهداشت محيط

کنترل عواملي از محيط که به نحوي بر روي سلامت جسمي ، رواني و اجتماعي انسان تأثير داشته و يا خواهد داشت و اين عوامل در شرايط اقليمي ، اجتماعي و صنعتي مختلف متفاوت است .


4,000 تومان